Rejestracja

Rejestracja

Rejestracja w serwisie programdiety jest bezpłatna, szybka i prosta. (zobacz film) Całość zajmie Ci ok. 5 minut, po czym uzyskasz dostęp do zasobów serwisu i będziesz mógł/mogła korzystać ze swojego indywidualnego planu żywieniowego.

KROK PIERWSZY:

Wpisz swoje Imię/Nick, adres e-mail i hasło, aby stworzyć swój profil w serwisie. Możesz także zalogować się przez Facebooka.

m krok 1(2).jpg [26.13 KB]

KROK DRUGI:

Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu, wybierz jedną z dostępnych diet. Pozwoli to nam dopasować jadłospis do Twoich indywidualnych potrzeb. Możesz skorzystać z opcji diety długoterminowej.

Ważne! Wybór diety to najistotniejszy element procesu rejestracji. Jeśli nie jesteś pewny/pewna, jaki jadłospis będzie dla Ciebie odpowiedni, skonsultuj się ze specjalistą, który zleci odpowiednie badania i pomoże Ci dobrać dopasowany plan żywieniowy. Profil diety możesz potem zmienić w zakładce TWOJE KONTO (KLIKNIJ- w zależności od potrzeb lub towarzyszących dolegliwości.

m krok 2(1).jpg [25.54 KB]

KROK TRZECI:

Wypełnij krótką ankietę, która jest niezbędna, aby ustalić Twoje zapotrzebowanie na energię oraz makroskładniki (białko, tłuszcz, węglowodany oraz błonnik pokarmowy). Na podstawie Twojego wzrostu, masy ciała, wieku, płci, aktywności fizycznej oraz stanu fizjologicznego (ciąża, karmienie piersią) programdiety wyliczy kaloryczność Twojego jadłospisu, dzięki czemu dieta będzie w idealny sposób dostosowana pod Ciebie.

m krok 3(2).jpg [32.03 KB]

Jeśli jesteś w ciąży, uzupełnij dane o tygodniu ciąży oraz o masie ciała sprzed stanu błogosławionego. Programdiety doliczy odpowiednią ilość energii, dostosowaną do trymestru ciąży.

Pamiętaj! Część naszych planów żywieniowych nie jest zalecanych dla kobiet ciężarnych - nie będą się one pojawiały w wyborze diet.

m ciąża(1).jpg [26.95 KB]

Jeśli karmisz piersią, uzupełnij dane o dacie urodzenia dziecka oraz podaj masę ciała sprzed ciąży. Programdiety doliczy odpowiednią ilość energii, dostosowaną do Twojego zapotrzebowania, jako Mamy karmiącej.

Pamiętaj! Część naszych planów żywieniowych nie jest zalecanych dla kobiet karmiących - nie będą się one pojawiały w wyborze diet.

m karmienie piersią.jpg [23.85 KB]

KROK CZWARTY:

Jeśli tego potrzebujesz, wybierz z dostępnej listy produkty, na które masz alergię lub nietolerancję - nie będą się one pojawiały w Twoim jadłospisie.

W przypadku, gdy z listy dostępnych diet wybrałeś/wybrałaś już dietę eliminacyjną (np. dietę bezmleczną), to nie musisz ponownie zaznaczać alergenów z podanej poniżej listy. Wybierz tylko te produkty, które chcesz wyeliminować dodatkowo.

Ważne! Wpisanie alergenów i nietolerancji pokarmowych nie jest trwałe - po zaznaczeniu dowolnej ilości produktów spożywczych, kliknięcie "nie" spowoduje wykasowanie Twoich wyborów. Musisz je ponownie zaznaczyć, aby zostały one wyeliminowane z Twojego planu żywieniowego.

m krok 4(1).jpg [32.30 KB]

KROK PIĄTY:

Wybierz współczynnik aktywności fizycznej PAL, a następnie kliknij ZAREJESTRUJ.

Uwaga! Oceń swoją aktywność fizyczną rzetelnie - zbyt wysoki/niski współczynnik aktywności PAL może spowodować, że jadłospis nie będzie dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb - przez co efekty mogą być odwrotne w stosunku do Twoich oczekiwań.

m krok 5(2).jpg [23.66 KB]

Brawo! Masz już konto w serwisie: na Twojego maila wyślemy link rejestracyjny, musisz go potwierdzić i przeniesiesz się do TWOJEJ DIETY.

Jeśli wiadomość jest nie widoczna, sprawdź folder spam lub skontaktuj się z Administratorem.

To co? ZAREJESTRUJ SIĘ :) (KLIKNIJ)


Apteka z natury BR

Austeria BR

gotowe i zdrowe BR

Regionalia BR

Partnerzy BR